نحوه جذب فالوور واقعی اینستاگرام
نوشته شده توسط : امیر

نحوه جذب فالوور واقعی اینستاگرام

یکی از دغدغه های اصلی کاربران اینستاگرامی دیده شدن صفحه آن ها می باشد ازهمین جهت به دنبال راه های مختلفی برای جذب فالوورهستند در این مقاله به بررسی روش های مختلف برای جذب فالوور های واقعی در اینستاگرام می پردازیم با ما همراه باشید.

 

1. خرید فالوور فوری :

یکی از روش های رایج به منظور افزایش فالوور های خود خرید فالوور های فوری می باشد که یکی از روش های پرطرفدار در ایران می باشد و خیلی از برند ها و افراد مشهور از این روش برای بالا بردن فالوور های خود در مدت زمان کوتاه استفاده می کنند.

 

2. استفاده از مخاطبان سایت برای افزایش فالوور :

یکی دیگر از راه ها برای افزایش فالوور استفاده از مخاطبان و کسانی که به سایتتان مراجعه می کنند می باشد بدین طریق که اگر شما برای کسب و کار خود مجهز به سایت باشید می توانید خیلی از مراجعه کنندگان خود در وبسایتتان به سمت پیج اینستاگرامی تان سوق دهید حتما برای پیشرفت پیج اینستاگرامی خود از این روش استفاده کنید و لینک اینستاگرام خود را در داخل وبسایتتان قرار دهید.

 

3. آنالیز مخاطبان :

اگر می خواهید فالوور های خود را به فالوور های واقعی و همیشگی تبدیل کنید باید درک درستی از علایق آن ها داشته باشید تا بدانید چه تولید محتوایی را انجام دهید که مورد پسند مخاطبتان باشد اگر در این امر موفق باشید نه تنها آن کاربر به مخاطب همیشگی تان تبدیل می شود همچنین موجب می شود که همان کاربر تبلیغ و تعریف پیج شما را دربین دوستان خود انجام دهد و آن ها را تشویق به دنبال کردن پیج شما می کند بنابراین آنالیزمخاطبان یک امر بسیار تاثیر گذار می باشد.

 

4. خاص و منحصر به فرد بودن :

در تولید محتوا و پست هایی که میگذارید خاص عمل کنید بدین طریق که در موضوع و محوریت پیج تان وزنه ی رقابت در بین رقبا هایتان به سمت شما سنگینی کند در صورتیکه به این طریق عمل کنید میزان جذاب بودن پیج تان در بین کاربران بیشتر می شود دراین صورت مطمئنا مخاطبان بیشتری خواهید داشت.

 

5. نحوه جذب فالوور واقعی اینستاگرام ؛ تبادل کردن فالوور :

یکی دیگر از راه های افزودن فالوور در اینستاگرام تبادل کردن با پیج هایی که مکمل شما در این فضا هستند می باشد به این روش تبادل کردن گفته می شود که موجب بیشتر دیده شدن پیج شما توسط اشخاص دیگر می شود که میزان فالوور های شما را بالا می برد اما قبل از انجام این عمل اطمینان حاصل داشته باشید که فالوور های پیج مقابل تان فیک و تقلبی نباشد.

 

6. اشتراک گذاری لینک صفحه اینستاگرام :

حتما در هر شبکه اجتماعی که فعالیت دارید لینک صفحه اینستاگرامی خود را به اشتراک قرار دهید این امر موجب بیشتر دیده شدن پیج اینستاگرامی شما می شود و همین امر باعث دیده شدن پیج اینستاگرامی شما توسط دیگران می شود.

 

7. حقیقی بودن خود را نشان دهید :

اگر پیج تجاری هستید شماره تماس و آدرس محل کار خود را در پیج اینستاگرامی خود ثبت کنید و به کاربران و دنبال کنندگان خود این اطلاع را دهید تا حقیقی هستید این امر حس اعتماد را در بین کاربران ایجاد می کند و همچنین امری مثبت در تبلیغ و افزایش فالوور پیج اینستاگرامی شما می باشد.

 

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام کلیک کنید.

 

8. ارتباط برقرار کردن با کاربران :

برای معرفی پیج اینستاگرامی خود با کاربران خود در ارتباط باشید اگر مطلبی یا کامنتی برای شما گذاشته شد حتما پاسخگو آن ها باشید این مورد هم تاثیر مثبتی در دیدگاه مخاطبان و کاربران شما دارد.

 

9. هشتگ گذاری :

در پست گذاری ها هشتگ گذاری را فراموش نکنید این امر موجب بیشتر دیدن شدن پست هایتان می شود در پست گذاری هایتان هشتگ گذاری مربوط به پست را فراموش نکنید.

 

10. هدف گذاری :

برای موفقیت در این امر و بالا رفتن فالوور های پیج تان روی یک هدف تمرکز کنید اینستاگرام بستر بزرگی در همه ی زمینه ها دارد اما شما با توجه به نوع کسب و کار و فعالیت کاری خود هدف گذاری کنید و برای رسیدن به شرایط مطلوب در بستر کسب و کار اینستاگرامی خود برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.

 

11. کامنت گذاری :

برای سایرین کامنت گذاری کنید این امر موجب بیشتر دیده شدن صفحه شما توسط کاربران آن پیج و همچنین شانس شما در افزایش فالوور و لایک بیشتر می شود.

منبع : https://zefa.ir/how-to-get-the-real-instagram-feed/





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: